ה-RFN Rally Pro מביא רוח חדשה לעולם האופנועים החשמליים: הוא מציע מערכת מושב מתפרקת במהירות, שילדת אלומיניום קלת משקל, וסוללה נשלפת לטעינה נוחה. כך מקבלים כלי שמתאים גם לרכיבת שבילים וגם לרכיבה טכנית, והכל בעיצוב חדיש עם טכנולוגיה מתקדמת.
המספרים מדברים: טבלת נתונים עיקריים
מערכת מושב מתפרקת – שינוי מהיר בין סגנונות רכיבה
אחד החידושים המרכזיים ב-RFN Rally Pro הוא מערכת מושב מתפרקת, המאפשרת להסיר את יחידת המושב תוך מספר שניות. כך אפשר לרכוב במצב שטח רגיל, ואז להתאים את האופנוע לרכיבה טכנית יותר כאשר המושב אינו מפריע ושומר על מרכז כובד נמוך במיוחד. תכונה זו מעולה למכשולים גבוהים, טיפוס מדרגות ומעברי סלעים.
עיצוב וארגונומיה שמים דגש על נוחות ושליטה
- חלוקת עומסים מדויקת: שלדה מאלומיניום 6082 ומבנה המאפשר יציבות גבוהה בציר הקדמי-אחורי.
- מרווח גחון מכובד: כ-320 מ"מ, המונע פגיעה באופנוע בקטעי סלעים או מקפצות.
- זווית מזלג חדה (24°): מעניקה שילוב בין היגוי זריז ליציבות במהירויות בינוניות.
מנוע, מצבי רכיבה ויכולות תמרון
מצב צב: מציע מהירות מרבית של כ-45 קמ"ש, עם טווח נסיעה מרשים עד כ-96 ק"מ (בהתאם לתנאים).
מצב ארנב: מהיר יותר, עד 78 קמ"ש, אך הטווח יורד לכ-50 ק"מ.
מצב טיל: זרם פסגה של 150 אמפר, ללא הגבלת זמן, לתאוצה חזקה במיוחד בשטח מאתגר.
מצב הילוך אחורי: הילוך אחורי מוגבל ל-9 קמ"ש, יעיל לניווט במקומות צרים.
יתרונות וחסרונות בקצרה
יתרונות
- גמישות שימושית: מערכת מושב מתפרקת המאפשרת התאמה לרכיבת שטח מגוונת.
- סוללה נשלפת וטעינה נוחה: ניתן להטעין בנפרד או כשהסוללה מותקנת באופנוע.
- משקל קל: כ-79 ק"ג (יבש) משפר תמרון ופחות מעייף ברכיבה ארוכה.
- הספק חזק: מגיע לשיא של 12.5 קילוואט, מתאים למגוון סגנונות רכיבה.
חסרונות
- מהירות מוגבלת על כביש: כ-78 קמ"ש, לא מותאם לרישוי צהוב.
- מושב יחיד: אין אפשרות לנוסע נוסף.
- רגולציה: נמכר כרגע בישראל כרישוי אפור עם רישיון ספורטיבי.
למי ה-Rally Pro יכול להתאים?
רוכבי שטח מנוסים שמחפשים כלי אלקטרוני קל למשימות אקשן, ולא מוכנים להתפשר על ביצועים.
חובבי ניסיונות טכניים: אפשר לעבור למצב "Trials" בסיסי על ידי הסרת המושב, ולקבל מרכז כובד נמוך.
מתחילים ומתקדמים כאחד: בזכות מצב Turtle ומצבים נוספים, אפשר להתאים את רמת הכוח לסגנון הרוכב.
סיכום מידע בנושא אופנוע שטח חשמלי RFN:
דגם ה-RFN Rally Pro מציע שילוב ייחודי של מהירות, גמישות בין מצבי רכיבה ומערכת מושב מתפרקת לשינוי פרופיל הרכיבה. הוא עשוי להיות פתרון מעולה לרוכבים שמחפשים חוויה חשמלית רעננה בשטח, עם פחות תחזוקה ורעש מאופנוע בנזין. יש לו כח גדול וה"מתחרים" שלו בקטגוריה אלו סורון, קאופן, טלריה וארקטיק לאופרד (בדגמים הקטנים שלו בלבד). כאשר הוא בהחלט יותר משתלם וחזק בביצועים מסורון לייט בי וטלריה XXX וטלריה סטינג (אין השוואה כלל בביצועים ובטח ובטח ברמת איכות החומרים הכל לטובת RFN). במשקל שלו הוא גם עדיף בהרבה על אופנוע אולטרה בי של סורון (לא מבחינת ביצועים), הכל שאלה של מה אתם מחפשים באופנוע החשמלי הבא שלכם…
מתעניינים בעוד פרטים? השאירו פרטים באתר כדי לקבל הצעת מחיר והצטרפו לקהילה שלנו ברשתות החברתיות, שם תוכלו לשמוע מחוויות של רוכבים ולהתרשם יותר מהביצועים בפועל.